امشب

ترانه های دل

قلم رو از دستم انداختم......وقتی حرفی واسه گفتن نداشتم

من غیر ممکنه بتونم                          بی تو خوشبخت بمونم

وقتی که بودی کنارم                         آرامش عجیبی داشتم

 

امشب گریه و زاری  و غم و غصه همه مهمون منن

ستاره های خاموش آسمون منو از خودشون میدونن

امشب دیگه بهونه ای واسه گریه و زاری نکردن ندارم

میخوام مثل بارون فقط از ته دل اشک بریزم و ببارم



نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت22:18---8 فروردين 1395
واقعا خودتون شعر میگید؟
شعرتون عالیه حرف نداره
پاسخ: ممنون از لطفتون.اره ترانه های خودمه


آ لا هوادار حمید
ساعت1:23---9 مرداد 1392
باور میکنم چون شما همه‌ی شعرتان خیلی زیباست.و خیلی خوبه .چه طور به سمت ترانه گفتن رفتید و آنقدر زیبا شعر میگید
پاسخ:شما لطف داری من به ادرس ایمیلتون میل میدم میگه اشتباس.به ایمیلم یه میل بزنید تا جواب سوالتون رو بدم masoud.kahani@yahoo.com


آ لا هوادار حمید
ساعت21:08---7 مرداد 1392
شعر خیلی قشنگیه . اقا مسعود نمیدونم چرا احساس کردم این شعر و یه جا شنیدم .و برام خیلی آ شنا بود.و این شعر هم حس خیلی خوبی داره .یه سوال مسعود جان شما از چه زمانی ترانه گفتید؟ واقعا که همه‌ی شعراتونزشعراتون زیباست.
پاسخ:مرسی.باور کنید شعر مال خودمه و از جایی کپی نکردم.من از حدود 17 و 18 سالگی ترانه گفتن به صورت سطحی شروع کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 8 فروردين 1395برچسب:,ساعت21:59توسط مسعود | |